کلایمر از نظر فنی

دوست داشتن
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
تور پوکت
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



شاید اولین سوالی که به ذهن شما خطور کند این باشد که کلایمر چگونه حرکت می کند؟ آیا علاوه بر حرکت عمودی، حرکت افقی هم دارد؟ اگر به صورت افقی حرکت کند هزینه چقدر تغییر می کند؟ و… کلایمر هم به صورت دستی و هم با استفاده از موتور قابل جابجایی است. در صورت استفاده از کلایمر دستی سرعت جابجایی آن کاهش می یابد اما به دلیل قیمت مناسب می توان از آن در ساختمان های کم ارتفاع نیز استفاده کرد. به عنوان مثال، قیمت اجاره یک کلایمر دستی کمتر است، اما یک کوهنورد برقی از نظر زمانی بسیار کاربردی تر است.

موتورکلایمرهای وینچ که فقط حرکت عمودی دارند در واقع دارای دو پایه مخصوص هستند. که در بالای ساختمان نصب می شوند و به موتورهای وینچ داخل سبد کلایمر بکسل می شوند. ترمزهای اضطراری نیز برای نصب روی سبد در کنار موتورهای وینچ طراحی شده اند و سیم بکسل های دیگری نیز برای ایمنی به ترمزها متصل می شوند تا از افتادن آنها جلوگیری شود. برای جابجایی این نوع کوهنورد فقط سبد را به پایین ترین نقطه هدایت کنید. طوری که روی زمین باشد. حال کافی است پایه های کلایمر که با وزنه در طبقه بالا مهار شده اند را به نقطه مورد نظر منتقل کنید.

در واقع جابجایی این مدل از کلایمر شبیه بالابرهای ساده ساختمانی است و تا جایی که کارگران ساختمانی ساده بتوانند آن را جابجا کنند نیازی به تخصص ندارد. کلایمر از نظر قیمت کوهنوردهایی که هم حرکت عمودی و هم افقی دارند از نظر قیمت کمی متفاوت هستند. در واقع این نوع کلایمر دارای ریل های مخصوص در بالای ساختمان هستند که هم به صورت دستی و هم با استفاده از موتور قابل جابجایی هستند. و هر یک از این عوامل بر قیمت نهایی کوهنورد تاثیر می گذارد.

خرید کلایمر

پس سعی کنید قبل از خرید کلایمر اطلاعات کاملی از تجهیزات آن و موقعیت ساختمان به دست آورید تا متحمل هزینه های اضافی نشوید. به عنوان مثال، اگر ساختمان شما از چند جهت دارای نمای هلالی است، استفاده از کوهنورد بسیار محدود است زیرا سبد کوهنوردی معمولاً مستطیل شکل است و در نمای مورد نظر استفاده نخواهد شد.

شاید تنها عیب کلایمر این باشد که در هنگام حرکت یا کار روی آن حرکت زیادی می کند که باید به نوعی کنترل شود. مثلاً اگر قرار باشد ساختمانی روی کلایمر بایستد و کار خود را انجام دهد، اصلاً متعادل نخواهد بود زیرا سبد کلایمر دائماً به جلو و عقب می رود. در این صورت تنها راه حل بستن سبد کوهنوردی به بدنه ساختمان است که هنگام بتن ریزی یا سنگ تراشی حتما باید آن را گرفت. قیمت اجاره کلایمر با داربست قابل مقایسه نیست و این تفاوت قیمت در ساختمان های بلندتر به چشم می خورد. از طرفی معمولا داربست اجاره ای است و فضای زیادی را اشغال می کند در حالی که کلایمر با گزینه های بهتر همیشه در دسترس کارفرما خواهد بود و به صرفه است.

اجاره کلایمر ایرانی قیمت اجاره کلایمر

شرکت ما این افتخار را دارد که با در نظر گرفتن نیاز مشتری دستگاه کلایمر را در کمترین زمان و با بهترین ساختار در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین از نظر قیمت با قد کوهنوردان ایرانی مطمئن باشید رفاه حال شما مشتریان عزیز هرگز فراموش نخواهد شد و با خیالی آسوده هر خدمتی را در این زمینه به ما بسپارید.

 

منبع: ایمن کلایمر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:26 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: